הכר את הצוות

ד"ר מאוריסיו כהן וייזר

ד"ר וייזר הנו מהרופאים המובילים בתחום ניתוחי האוזניים בישראל. רקורד ההצלחות המרשים, הידע התיאורטי רחב היריעה שקנה כמרצה בכיר באוניברסיטאות בצ'ילה וניסיונו המעמיק בניתוחים מהמורכבים בתחום אוזניים ובסיס הגולגולת, קנו לו שם עולמי. כיום, הוא מכהן כראש תחום ניתוחי אוזניים- אוטולוגיה ונוירואוטולוגיה בבית החולים רמב"ם בחיפה. 

ד"ר וייזר הוא בוגר האוניברסיטה הקתולית בצ'ילה. עבר תת  התמחויות  באא"ג ילדים ובניתוחי אוזניים,  שתל קוכליארי וניתוחי בסיס הגולגולת, ב Ear Science Institute Australia אחד המרכזים המובילים בעולם במחקר, פיתוח וקליניקה לרפואת האוזן.

מר אחמד בדיר

מר בדיר הוא בעל תואר מוסמך (MA) בקלינאות תקשורת מאוניברסיטת חיפה ומתמחה בבדיקות אודיולוגיות ונוירופיזיולוגיות של מערכת השמיעה. 

בחלוף השנים, צבר מר בדיר ניסיון יקר ערך בליווי תהליכי אבחון ושיקום השמיעה ועבד שנים רבות עם פעוטות וילדים בבית החולים שניידר. מר בדיר מתמחה בבדיקות סחרחורת ושיווי משקל, בניית תוכניות שיקום שמיעה ובדיקת מסלולי השמיעה הגבוהים.

הידע המקצועי רחב היריעה שצבר לאורך שנות פעילותו וגישתו הייחודית בעבודה עם מטופלים הם שהופכים את אחמד בדיר לאחד מעמודי התווך של מערך קלינאות התקשורת שלנו.

מר דב שטרן

במשך שנים ליווה מר שטרן מטופלים במכון השמיעה, אותו הקים,  בעמותת "שמעיה" ובבית החולים תל השומר. ניסיונו הנרחב בעבודה עם פעוטות וילדים והיכרותו רבת השנים עם טווח רחב של מצבים מורכבים ופתרונות שמיעה מתקדמים, קנה לו שם כדיאגנוסטיקן מוביל בתחומו.  

מר שטרן מוביל "חשיבה מחוץ לקופסא" במציאת פתרונות לאבחון ושיקום שמיעה במקרים מאתגרים. שנים של עבודה בשיתוף פעולה עם רופאים, אודיולוגים ואנשי רפואה נוספים מקנים למר שטרן ראייה כוללת וייחודית של המטופל.

מר שטרן הוא בעל תואר מוסמך (MA) לקלינאות תקשורת מאוניברסיטת תל אביב.